Conditii Generale

Articolul 1 – DEFINITII

Termenii si conditiile generale de vanzare(TCGV) se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Boutique des Fêtes SRL, prin intermediul magazinului online http://www.latelierdesfetes.com catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres, exprimat in scris, al ambelor parti.

In acest TCGV, urmatorii termeni vor insemna:

“Cumparator”: persoana fizica, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda. “Vanzator”: societatea comerciala Boutique des Fêtes SRL, CUI 34831152, Nr. Reg. Comert J40/9346/2015. “Bunuri si Servicii”: orice proiect la cheie, echipament, material si/sau parte a acestora sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda sau privitoare in alt mod la acestea, ce urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului. “Cerere de Comanda”: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile, si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora. “Contract”: o Comanda confirmata de catre Vanzator. “Drepturi de proprietate Intelectuala” (in continuare DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, brevete, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus. “Specificatii”: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor, astfel cum sunt precizate in comanda.

Articolul 2 – DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei Comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

1) Cererea de Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
2) Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
3) TCGV

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma. Vanzatorul nu considera in niciun moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract. Confirmarea comenzii se face de catre o persoana din cadrul firmei si nu in mod automat, de catre sistem.

Articolul 3 – VALABILITATE

Contractul definit in forma de mai sus intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, acestia completandu-se cu Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.


Articolul 4 – EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

4.1 Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;

4.2 Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si pot fi modificate de Vanzator fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete, insa Vanzatorul va prezenta, in masura rezonabil posibila, informatiile cele mai relevante pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

4.3 Comunicarea cu magazinul se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica “contact”. Vor fi excluse din site sau ignorate pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Articolul 5 – CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii , cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

Articolul 6 – DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti si nici nu va face publice (pe internet sau media) niciuna dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-urilor, precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea persoanei fizice Beatrice Stoicovici nu pot fi preluate, copiate sau folosite fara acordul scris al proprietarului.

Continutul acestui site, www.latelierdesfetes.com: imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica Web, scripturi, programe, logo-uri, baze de date inclusiv alte tipuri de continut, precum si modelele care poarta simbolul „©”, sunt protejate de legile si tratatele internationale privind protectia dreptului de autor, precum si de alte legi si tratate privind proprietatea intelectuala.

Folosirea fara acordul companiei Boutique des Fêtes SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare. Continutul paginilor acestui website nu va fi copiat, reprodus, transferat, incarcat, publicat sau distribuit in orice mod, in totalitate sau partial, fara acordul prealabil scris al proprietarului, cu exceptia stocarii pe computerul personal al utilizatorului si a tiparirii de extrase din paginile acestui site exclusiv pentru uzul personal.

Logo-urile care apar pe acest website sunt proprietatea persoanei fizice Beatrice Stoicovici. Logo-urile si informatiile nu pot fi utilizate pe orice alt site, diferit de acest website, fara acordul prealabil al proprietarului, acordat in scris.

Articolul 7 – CONFIDENTIALITATE – PUBLICITATE

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentialitate din partea celui care le primeste.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Boutique des Fêtes utilizeaza politici stricte aplicate salariatilor si procedurilor de lucru, pentru a proteja datele cu caracter personal, colectate si procesate conform prevederilor legale in vigoare. Toate materialele si informatiile personale trimise catre website, prin e-mail sau prin intermediul paginilor de Internet, vor fi considerate confidentiale. Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site.

Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc. Ne obligam sa nu facem publice sau sa nu vindem bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor nostri.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Boutique des Fêtes SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Sunteti obligat sa furnizati datele din formularul de comanda, acestea fiind necesare facturarii si livrarii. Refuzul dvs. determina neonorarea comenzii. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei.

Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, pe adresa contact@latelierdesfetes.com.

Articolul 8 – COMANDA


Comanda produselor se poate face online, urmand pasii indicati in site-ul nostru. Cosul de cumparaturi este situat central in partea din dreapta-sus a paginii noastre sau lateral stanga. Pentru adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, faceti click pe butonul „Adauga in cos”. In cosul de cumparaturi veti gasi produsele selectate de dumneavoastra unde aveti posibilitatea de a schimba cantitatea produselor sau renunta la un produs din cos.

Pentru a comanda produsele din cosul de cumparaturi, selectati optiunea de livrare dorita, apoi faceti click pe butonul „Comanda”.

Articolul 9 – TERMENE SI PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii. In cazul neexecutarii totale sau partiale din partea Vanzatorului a Contractului in conformitate cu termenele stabilite, Cumparatorul va avea dreptul sa solicite Vanzatorului daune suplimentare, cand o atare posibilitate este permisa de lege.

In cazul in care intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, Cumparatorul este obligat la plata unei penalitati de 0,5% din suma datorata pentru fiecare zi de intarziere.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se intr-un interval de 3 zile lucratoare.

Articolul 10 – FACTURARE – PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata produselor se face:

– in sistem RAMBURS (plata la livrare). Pretul total al coletului (inclusiv metoda de transport selectata) se va achita, in momentul primirii produselor.

– CASH, in numerar de la sediul firmei, din Str. Liveni Nr. 27, sector 4, parter, Bucuresti, cod 040507 , cand se ridica produsul comandat. Legea permite returnarea produselor achizitionate online in termen 10 zile lucratoare de la data achizitionarii lor. Astfel, daca doresti sa returnezi produsele, noi iti vom returna la randul nostru contravaloare comenzii, mai putin taxele de livrare. Pentru returnare este necesar ca produsele sa fie intacte, nefolosite si in ambalajul original.

Articolul 11 – RISCURI SI RESPONSABILITATI

11.1 Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem door-to-door catre Cumparator.

11.2 Transport – Ambalare

Exceptand cazul in care Vanzatorul si Cumparator convin altfel, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor pe teritoriul Romaniei.

11.3 Servicii la fata locului

Vanzatorul poate asigura, la solicitarea expresa a Cumparatorului, servicii constand in descarcarea, instalarea, pornirea si acceptarea livrarii. Aceste servicii vor fi negociate direct intre Vanzator si Cumparator, in ceea ce priveste pretul, conditiile de plata si conditiile de furnizare a acestora.

11.4 Costurile de livrare pentru Bucuresti si provincie sunt:

– Curier plata ramburs – transportul este suportat de client la primirea coletului, daca valoarea nu depaseste 300 RON
– Gratuit prin curier rapid pentru comenzi a caror valoare depaseste 300 RON, pentru localitatile aflate in reteaua de curierat partenera. Livrarea produselor comandate se face prin curier rapid, costurile de transport fiind evidentiate separat in cosul de cumparaturi. Termenul de livrare standard este de 48 de ore, insa pentru ca livrarea comenzilor se face printr-o terta companie, nu ne asumam intarzierile. Coletul va fi livrat la adresa specificata pe comanda, plata in sistem ramburs facandu-se la inmanarea coletului.

 

Articolul 12 – ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile Legii nr. 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ceea ce confera Cumparatorului (numai in conditiile actului normativ mentionat) dreptul ca in termen de 10 zile sa denunte unilateral Contractul, urmand sa primeasca in termen de 30 de zile de la denuntarea unilaterala in scris (document semnat de Cumparator si transmis electronic sau prin posta cu confirmare de primire) pretul Contractului, conditionat de returnarea Bunurilor si Serviciilor.

Ori de cate ori se considera Cumparatorul ca a actionat cu rea-credinta, Vanzatorul are dreptul sa-i solicite daune interese, in conditiile dreptului comun.

De asemenea, pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Cumparatorului pe pagina web a magazinului. In cazul in care consideram ca datele sunt reale si corecte, in cel mai scurt timp de la trimiterea comenzii, veti fi contactat pentru confirmarea acesteia. Comenzile se onoreaza in ordinea sosirii acestora.

Ne rezervam dreptul de a nu opera comenzile care consideram ca au datele personale incomplete sau daca posibilul client nu a confirmat comanda. Coletele se trimit doar dupa ce operatorii nostri confirma existenta tuturor produselor in stoc si doar dupa ce clientul confirma corectitudinea informatiilor despre adresa de livrare.

Eventualele modificari la comanda plasata online se fac in urma discutiei telefonice.

Magazinul online functioneaza in regim non-stop, plasarea comenzilor online nefiind sub nici o forma conditionata. Operarea comenzilor se face in intervalul de lucru al operatorilor nostri, respectiv de luni pana vineri intre orele 10:00 – 18:00 in ordinea sosirii comenzilor si in limita stocului disponibil.

Comenzile primite vineri dupa ora 16:00, sambata sau duminica vor fi operate doar luni incepand cu ora 10:00, in ordinea sosirii acestora.

Articolul 13 – ERORI DE OPERARE

Firma noastra face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acesta prezentare. Rareori acestea pot contine mici inadvertente: fotografia are caracter informativ si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard, unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre distribuitor fara preaviz.

De asemenea pretul poate sa fie modificat, caz in care Cumparatorul va fi informat cu privire la ultimul pret prin telefon, dupa plasarea comenzii, putand in acel moment anula comanda daca nu este multumit.

Articolul 14 – GARANTII

Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, acesta garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei neconformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru o perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.

Articolul 15 – TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului, in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un acord incheiat intre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

Articolul 16 – RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

Vanzatorul va respecta toate dispozitiile legale aplicabile , inclusiv dar fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor, precum si pe cele relative la sanatate, securitate si mediu.

Articolul 17 – RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi tinut responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al executarii de catre Vanzator a oricareia din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare, si in special pentru pierderea produselor.

Articolul 18 – INCALCARE – TERMINARE

Daca vanzatorul nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neexecutari. Un plan de actiune va fi convenit intre Parti in termen de 3 zile de la notificare.

Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin e-mail, inainte ca aceasta sa fi fost livrata. In caz contrar, comanda va face obiectul returnarii bunurilor, in conditiile mentionate pe site-urile Vanzatorului.

Articolul 19 – RETURUL DE PRODUSE


Conform legii, “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”. Returul de marfa se accepta in 10 zile de la primirea produsului.

In aceasta categorie nu se incadreaza materialul vegetal perisabil.

TOATE cererile de retur se adreseaza in scris pe adresa contact@latelierdesfetes.com

Numai dupa ce primiti acceptul scris al operatorului nostru de pe aceasta adresa se va returna marfa prin firma de curierat. Daca se doreste returnarea marfii din motive personale, costurile de retur urmeaza sa fie suportate de solicitant. Produsele returnate vor fi acceptate doar daca sunt in ambalajele originale si intacte. Daca motivele de retur se datoreaza furnizorului (erori de ambalare sau livrare), costurile generate de retur vor fi suportate de furnizor. Produsele returnate trebuie sa aiba ambalajele originale si intacte pentru a se putea stabili cu exactitate eroarea produsa si invocata la retur.

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face in maxim 30 zile de la data primirii coletului, prin virament bancar intr-un cont bancar precizat de client sau alta forma agreata de comun acord. Daca la momentul comenzii si livrarii produselor clientul a beneficiat de transport gratuit, valoarea acestuia, in cuantum de 20 lei, se va retine din suma ce trebuie restituita clientului. Comisioanele bancare, generate de plata intr-un cont bancar, vor fi suportate de client.


Articolul 20 – FORTA MAJORA

Niciuna din parti nu va fi tinuta raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este urmarea unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Articolul 21 – LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediul Vanzatorului.


Articolul 22 – PREVEDERI DIVERSE

Partile contractante sunt egale in drepturi si obligatii.

Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor TCGV sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numitele prevederi nu vor fi aplicate iar Partile vor conveni, de comun acord, noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.

Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si niciuneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc orice alte intelegeri anterioare scrise sau verbale dintre Partile amintite referitoare la obiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Comenzile pot fi facute in orice zi a saptamanii. Data fiind lipsa unei burse de flori in Romania, acestea sunt importate de distribuitori locali in general din Olanda, transporturile cu flori proaspete ajungand in Bucuresti in zilele de miercuri si joi ale fiecarei saptamani. Pentru asigurarea produselor proaspete, comanda ideala se face cu o saptamana inainte. In caz contrar, societatea noastra va realiza produsele din materialul floral deja existent pe piata.